Monday, October 5, 2009

Hepi Besday To Me!!!

oho....
rasenye xdela lambat sgt tuk aku wish kat diri aku sendiri.... bukan ape, just nk appreciate diri sendiri yang telah berada kat dunia ni selama 23 tahun... lagipun br td aku kene bege (hempap beramai2) oleh bdk umh sewa aku sebagai acara sambutan besday aku.... hurm... tgh demam pon kne bege, kuaja tul korang.... hehehehe....:P
waahh!! sgt tua lak rase.... tapi kan budak2 kelas aku semua x percaya yang aku ni lahir tahun 86... dorang ingat aku sebaye ngn dorang (tahun 87).... hehehe... alhamdulillah la sebab dikurniakan muke yang awet mude... hehehehe.... sebab tu aku menghargai diri sendiri dengan adenye post inih.. (tunggang tbalik ayat aku, biala malas nak tekan backspace)....


aha, ni gamba aku potong kek kawen member, iaitu aiman & anis... bukan kek besday aku... hukhuk...:P

em, xkisahla.... aku pun xpernah sambut besday sendiri... just dapat wish dari member2 je.... aku ucapkan terime kasih pada mereka yang wish melalui facebook n enset.... really2 appreciate it... nnt besday korang aku wish lak eh... heh..:P

Moral Of The Story - umur semakin meningkat, bukan sentiasa muda....:)

1 comment:

mas said...

tak ble blah.....hahahahhah...perasan le mude...padahal da tue...kuikuikuikuikui...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails