Wednesday, October 28, 2009

Kenapa Aku Tak Update Blog?


hurmm~
da lame aku x update blog... padahal ade internet kat umah sewa ni... 24 jam online... haihhh...

salah satu sebab yang wat aku x bukak benda lain n asgmt aku x jalan adalah facebook!

facebook provide byk application game.... dan aku terjebak ngn kegilaan game premier football...adeh la... lalai sungguh... tapi nak wat cmne.... em, ni la gem yang wat aku habiskan 24/7 mase aku dpn laptop je..... huihhh....:(


em, aku ade team sndiri name Kacak FC.... sangat bes men bnda ni bile menang... bile kalah rase terkilan je... hahaha...:P

btw, ni la antara sebab utama aku tak update blog... lepas ni aku try untuk sentiasa update bolg inih sebelum dikutuk caki... huhuuh...:P


Moral Of The Story - jangan lalai dalam sembahyang...

3 comments:

Nabil JD said...

facebook made everybody addicted... hehe~

efa fairuz said...

aku ade je blog, aku ade je fb, bole je aku update dua2..pastu aku bleh je keje..

hahaha..aku kan multitasking.. :p mu bole ke?

wei wei, jgn ponteng klas wei..insaf la weii

::~~ pAri~paRi ~~:: said...

ohoi....aku taw sgt la ko da koya.... lala~ tp aku ske moral of the story ko.. bagosh!
jgn plak ko nasehatkn org..tp ko x wat..hehs... =p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails