Monday, September 14, 2009

Rambut Raya!

hehe... petang tadi, 14 september 2009 dalam kul 4.15 camtu la...


aha, aku potong rambut tuk raye!!!!!


hehehehe...


rmbut aku potong kat umh sewa aku je... budak umah sewa aku ade 2 orang yang pandai gunting... sape nak gunting mai la... satu kepale rm5.... ngeh2...:P


lagipun, disebabkan esok ade test ekonomi, aku pun gunting rambut la... sebabnye ade sorang lecturer aku (kak bell) pnh ckp, salah satu faktor yang akan lebih menyenangkan kite paham ape yang kite study ialah menggunting rambut... rasenye nak bagi sejuk kepale kot... huhuhu...:p




ehe, tukang gunting dipanggil pokloh... die mengaku die amatur tapi rambut aku lawa je die gunting... tq loh... nnt aku banje walopun mu pn ade loan.... hehehe..:P


sesudah digunting.... kan aku da cakap pokloh gunting lawa.... saje je cakap die amatur.. huhuhu... semakin kacak lak aku rasenye...:P

haa, ni tukang gunting digunting oleh tukang gunting.... rambut raye jgk katenye.... hehehehe... yang ni dipanggil eppi... die mmg tukang gunting pun mase kt kpm dulu... die mmg expert pon bab gunting2 nih..... untung die serumah ngn kitorg... hehehe...:P



haa, ni pokloh gunting rambut ayen lak... hahahaha... pakat nak wat rambut raye je belake... disebabkan ayen malu, aku letak gamba xnampak muke die.... kekekeke....:P

semoga raye tahun ni membawa seribu makne untuk mereka yang digunting rambut... ngeh2....:P

Moral Of The Story - gunting la rambut, sesungguhnya tidak elok menyerupai wanita..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails