Tuesday, September 7, 2010

Ensem!

2hb September 2010 - tarikh bersejarah bagi aku.. aduhh!!

pada tarikh tersebut bersamaan hari khamis, budak-budak kolej aku masa diploma dulu arrange la berbuka puasa beramai-ramai kat Maju Junction..

dipendekkan cerita, aku bersama bos dan pokloh tunggu teksi nak ke stesen LRT Pandan Jaya.. tengah-tengah tunggu tu, aku duduk lah.. lenguh gak kaki dowh berdiri.. tiba-tiba ada satu kereta ni lalu depan kitorang.. ada sorang cina (lelaki) dalam kereta tu baya-baya aku tengok sengih dan senyum lebar kat aku.. ah sudah.. takkan dia gay kot.. bos pun perasan budak tuh duk senyum semacam kat aku.. biarlah, orang ensem nak buat macam mana.. (berlagak)

**teksi sampai..

tiba je kat Stesen LRT Pandan Jaya, aku mendahului bos dan pokloh berjalan.. bila lalu depan kawasan teksi menunggu, ada 2 orang perempuan (baya aku jugak rasanya) duk tengok aku tajam, senyum-senyum manis.. cumel pulak dorang nih.. hehe.. tapi tu fenomena biasa.. memang selalu aku jalan mana-mana pun perempuan tengok.. kali ni rasa macam pelik sangat sebab 2 orang tuh senyum terlampau manis kat aku.. biarlah, orang ensem nak buat macam mana.. (berlagak lagi)

**tren sampai..

aku masuk je tren cari tempat duduk.. bos dan pokloh duduk sebelah-sebelah aku.. ada budak perempuan duduk depan aku senyum-senyum tengok aku.. lepas tu bisik-bisik kat member dia.. aiseh, ensem sangat ke aku nih sampai nak bisik-bisik.. mesti dorang cakap "eh, dia ni ensem la.. macam pelakon, tak pun model".. fikiran aku lah..

tiba-tiba bos tegur dengan nada slow, "jay, kenapa budak perempuan depan ni senyum-senyum kat mu? tak zip seluar ke? haha" kata bos bergurau.. aku gelak je..



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




memang aku tak zip seluar rupanya!!


patut lah budak cina, budak perempuan 2 orang tuh senyum lebar dan manis je kat aku..



Moral Of The Story - pastikan cara cover malu anda hebat


13 comments:

♥ Funna ♥ said...

hahaha..moral of story ptut nye pastikan seluar anda berzip selepas bersiap atau keluar dr tandas ok..

mcjust.lol said...

huhh. suar tak zip!!! koya hensem!

fathiyyahISMAIL said...

haha . lenkali before koya hensem tu cek dulu sluar zip ke tak :p

Pencacai Alim said...

parok dh mung ni...kalu burung merpati terbang blh tersungkur..

frwls said...

lembab jugak tene rumah ko nih

gelarezz said...

hahahaahahahahhahahahahahahahaha
mula2 aku ingat aku akan menyesal baca entri neh..
rupenyer cerita pasal bende yg memalukan kau..mmg best!hahaha

Apai said...

Shame but true!...haha....aku ado jg saim pranga seiras2 mung..time diploma jg..haha..g kelah..balik hostel br prase zip xkatop..hahhaa


Moral of story: mmg xbermoral..haha

zul said...

nsib bek bnda tu lekat.hehehe

efa fairuz said...

bongokkkk! ensem konon.. hahahahhaha!!

biri-biri nakal said...

burung gagak ke.? burung merpati putih.?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hahahahahahhahahahahahhah!!!
lolly pom pernah hahahhahahah!!!

Seri said...

senyum ada makna lain tu

Mr Speedy said...

hahaha..aku di tempat kejadian..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails