Monday, January 17, 2011

Melepaskan Kerinduan (18SX)

Pelaku = Si A dan Si B


Tatkala si B masuk ke rumah,

Si A tersenyum penuh bererti..


Tatkala si B melabuhkan punggung di sebelah si A,

Si A segan-segan malu..


Tatkala si B membaringkan badan di atas tilam,

Si A bersedia memulakan ‘operasi’nya..


Si A mula memikat melalui senyuman

Si A cuba bermain cikuu cak, si B gembira

Si A mula bertindak ganas

Si A mengalihkan tangan si B yang pada awalnya berada di atas dadanya

Si A memegang perut si B, naik ke dada

Si A kemudian membelakangkan badan si B

Si A mencakar belakang badan si B

Si A menindih si B

Si A sedikit melompat ke atas si B

Si A memijak-mijak belakang si B

Setelah hampir sejam melakukan benda yang sama, si A tersenyum puas


percaya tak kalau aku cakap si A adalah yang berbaju biru itu? dan si B adalah yang berbaju pink itu?? sila lah percaya.. itu adalah kebenaran..


p/s: aku comel sangat kot sampai anak buah aku ni geram gila-gila kat aku.. hehe


Moral Of The Story – rindu harus dilempiaskan


4 comments:

efa fairuz said...

wahahahhaaha buduss! cite macam censored! :p

time aku balek hari tu mu tokse balek.. gini aaa muuu.. gini aaaaa..

Haa Fakihah said...

KAHKAHKAH! agaknye si A tu slalu tgk mak bapak dia begurau agknye. ish ish ank sapa la nie. wakakak.

mcjust.lol said...

si A ni perlu kawin gamaknya..

JAY said...

kakak: hahahaahaha!! doh rayo cino ni la pulok.. tengok paih geram ko dop nge aku.. haha!

kacik: terpengaruh dengan mak dia nih.. bagi yapi tido luar ah!! ("kedekut!" kata mama)

ejah: rasa-rasanya la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails