Friday, May 22, 2009

Perihal Blog


assalamualaikum n hello kt sape2 yang bukak blog aku ni....:)

ni 1st post aku tuk blog ni... (sowi gbr bajet comel kt atas tuh, hehehe)... aku sebenarnye malas+xnak+xsuke ngn blog ni... yela, bnda ni kne ade internet baru leh update2... aku jadi xsuke sbb aku takut yg aku x update2 je blog ni...

tapi, bile aku tgk rmi kwn aku asik duk promote je blog dorg, aku pn jd tertarik la nk tgk ape yg dorg isi kt dlm blog nih... bile aku bace2 sorg demi sorg pnye blog, aku rse mcm bes la plak wt blog nih... bak kate caki (kwn baik aku), "blog bgus dol, kite leh tau cite psl kwn2 kite, ape yg dorg wt skrg, dorg kt mne"... aku lak jenis sng terpedaya, termakan la jugak ngn kate2 die tuh... so, aku wat la blog tuk aku sendiri...

rajin2 la ea bukak... aku pn xtau aku leh stay ngn blog ni bape lame... tp insyaAllah aku akan terus update bile ade mase n internet... hohoho...:P

Moral Of The Story - semua benda yang dibuat ade permulaannya....:)


tata...:P

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails