Saturday, June 13, 2009

Gambar2 Kawen Ellya...:)

tadaa!!
haa, aku br dpt gamba dr ain comey (rujuk gamba di atas)..... hehehe.... sekarang leh aku upload banyak2 gambar mase elia ni bersanding arituh... huhuhu...:P

enjoy!!elia da terpacak menunggu kami di muka pintu... sebenarnye baz msuk dulu umh die ajak die kua,... hahahaha...:P

pastu aku bagi hadiah yang yang mewakili semua budak2 hnd bit batch 2004.... heh...:P

ape lagi... aku mesti la sempat posing... posing ngn pengantin tuh... sempat gatal2 jap.. ngeh2...:P

dalam kul 2 lebih camtu la, pengantin lelaki dah sampai... aduh, tak leh nak gatal2 dah ngn elia.. huihhh...:P

2 gambar kat atas nih die tengah bersanding... ni baju 1st dorang... aku xtau la dorg ade bape helai bju pengantin, tapi aku sempat tengok ade dua helai je... hehehe...:P

adegan suap-menyuap...

aku, pokloh n mushah... ni jela budak laki ex kpmim yang ade... duang n zery balik awal.. ade sebab2 yang x dapat dielakkan... huihhh...
haa, ni kitorg xtau nak watpe.. sebab tgh tunggu pengantin tukar baju... hohoho... so, duk lepak depan pelamin jela...

alang2 dah duduk depan pelamin, ape lagi... amik kesempatan la... aku ngn adah berposing bersanding... amik berkat.... aku ngn adah takde pape ok? kekekeke...:P

aha.. akhirnye pengantin dah salin baju laen... sowila takde gambar yang lawa la untuk dorang bile pakai baju 2nd nih.. huihhh....

hee, bergambar kenangan dengan elia dan suaminye... sowila gamba tak clear...

em, ni lepak kat luar sebab dah nak balik dah... lagipun tak nak kacau photographer dorang wat keje... amik gambar ngn pengantin tadi pun die mcm da bagi signal yang die tak senang ngn kitorg... maybe betul kitorg kacau kot... hehehe...:P

Sowila... sudut gamba banyak x menarik... huihh... bukan pe, sebab duk bergalok je lebey... hahahaha...:P

Moral Of The Story - kurangkan bergalok... hehe..:P

tata...:P

6 comments:

farwalis said...

asal ko tgkap gambar dgn adah jer? tgkap a dgn jeri ker...duang ker..

Jay said...

jeri ngn duang xde.... dorg da balik....

::~~ pAri~paRi ~~:: said...

hahaha.. tggi btol mu ek..
seb bek ngam2 nk msuk blik.. lau tak..musti hang kne tunduk..wakaka.. =P

Sharz said...

wah...

comey jerk sumenyer...

xnk g ker yg kat n9 nyer??

aku nak g...

hahahaha....

Jay said...

hahaha... aku xg la kot... jauh la... huhuhu..:P

Innocent gal said...

bergalok la beh!!!hahahah dap doh ase..ahakz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails