Sunday, June 7, 2009

Tahniah Tengku Ellya Aida & Azuan

tadi... (kompang dipalu~pengantin baru~duduk bersanding~tersipu malu~)

tengku ellya aida dan suaminya, azuan

6 Jun 2009 - kuala terengganu... berlangsung lah satu majlis persandingan antara tengku ellya aida dengan pasangannya, azuan (xigt nme pnuh la, sowi.. hehehe)...

kenapa aku letak cite persandingan ni dalam blog aku?? aha....... sebab tengku ellya aida ni salah sorang dari bdk batch aku (HND BIT 2004 batch).... dulu same2 g kelas, same2 ngumpat2, borak2, hantar asgmnt, lepak2 cafe, tak sangka.... dah kawen dah rupenye die ni... kirenye sekarang die la orang 1st dalam batch aku yang berkahwin.... kitorang yg pegi tadi selain aku termasuklah pokloh, adah, dell, zeri, baz, membe baz, nina, fazira, amoi dan eni.... kedatangan kitorang telah disambut oleh elia yang tersenyum lebar dan nampak hepi.... yela, membe
datang majlis kawen kite, sape tak hepi kan?? huhuhu.....:P

elia agak cumel dan menawan sebab dah dimekap cantik2 oleh jurmekap die.... x pernah lagi aku tgk muke die mekap camtuh.... cantik gak rupenye budak nih.... hehehehe... dulu mase kat kolej aku dan beberape membe aku gelar die, '
budak darjah 6', (sebab badannya yang kecil dan cumel itu) tengok2 darjah 6 pun die gak yang kawen dulu... hahahahaha.....:P

majlis persandingan tadi bertemakan serba ungu.... tapi sekarang aku x dapat gambar2 dari kamera ain, so tak banyak gamba yang leh aku uplod... ade gamba dari kamera amoi dan adah je... tq so much to both of u....:*


ni mase pengantin lelaki baru sampai... pokloh enterframe kat blakang tuh... huhu...

dari kiri: nina, fazira, dell, elia, eni, amoi dan adah.... ceh, aku xde pun bgamba ngn elia kat bilik... hukhuk...:P

apa pun... sekalung tahniah aku ucapkan untuk elia kerana telah selamat diijabkabulkan dengan jejaka pujaan hatinye iaitu azuan.... aku sungguh hepi tengok die dah kawen.... dah tercapai salah satu hajat die dalam idup.... semoga kebahagiaan korang akan berkekalan hingga ke anak cucu.....:)

SELAMAT PENGANTIN BARU!!


Moral Of The Story - jodoh pertemuan di tangan Tuhan....

p/s - nak nanges rasenye tgk die bersanding... terharu.... hukhukhuk...:P

12 comments:

Nodja said...

tahniah kak alya!

smoga berbahagia bersama suami tercinta & kekal sampai ke akhir hayat.


amiin.

Anonymous said...

comelnya dia.
huhuhu.
x dpt g ganu umah dia.
bdk kecik dh kawen.
yuuuhuuu.!

Jay said...

tu la kan... tahniah elia!! huhuhu...:P

::sweet black village:: said...

korg p xajak aku pownnn!!!!!!
FINE!!!!!!
KAU NGN DELL sama ja...:(

Jay said...

alamak!!!

::~~ pAri~paRi ~~:: said...

hohoh.. dak beso ni.. org kawen pon nak nanges.. tah pape je.. org doakan la kebahagiaan dorg..
ni tak.. hahaha~~ heppy smpi nanes.. kih4..=P

efa fairuz said...

tah..org lain yg kawen, die yg nanges :p ceitt podahh!!

Jay said...

aku terharu la... membe kawen.... lum nanges lg... rse nk nanges je br... hohohoho...:P

aku pijak gak sorg2 ni kang... hahahaha...:P

Anonymous said...

mira!!!pdn muke kau!!hahahahahahha..

maaf ler tlupe..kau tu kecik sgt upenyer..haha

tu yg xigt ajak kau..keke

farwalis said...

elya selamat hari kawin... bhgia la ko ellya disana.. knp la ko tolak pinangan aku ellya?

Jay said...

to caki - elia x suke mu... mse die bsanding aritu die ade bitau aku cmtuh... hahahahaha...:P

tweekz said...

dah kawin dah..org kat sni br nak ngaji.
haizzzzz.
papepun semoga bahagia ke anak cucu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails