Tuesday, March 23, 2010

Tahniah La Korang!!


uhu... sepanjang cuti sekolah baru ni, ada 3 orang member aku kawen...

huihh, aku jadi agak sibuk sikit.. (sibuk pergi majlis orang!) hehehe..:P

ini lah member-member aku yang kawen..


majlis persandingan jamil dan liyana anith
13 mac 2010
presint 9, fasa 3, putrajaya
(liyana anith budak hnd batch aku)


majlis persandingan azril dan aishah
14 mac 2010
batu 3, kuantan, pahang
(aishah budak DIA batch aku)


majlis persandingan firdaus dan azrah
19hb mac 2010
kg dusun buluh, pulai chondong, kelantan
(firdaus member baik aku sejak sekolah menengah)


apa la korang, lahir sama-sama dengan aku (tahun 1986), tapi kawen dulu dari aku... marahnya!! hahahahaha...:P

pape pun, tahniah sangat-sangat! semoga bahagia dan berkekalan hingga ke anak cucu cicit...:)


Moral Of The Story - jodoh di tangan Tuhan



4 comments:

gelarezz said...

anda bila lagi?
hehehe

Zaini Punye Citer said...

Mn blh bhg smpai anak cucu cicit.Salah doa dn statement tuh.Kna bhg smpai akhir hayat hingga ke akhirat.tu bru betul..PEACE!!!

farwalis said...

NI BILA LIYANA ANITH KAHWIN NI??

TIBA-TIBA DAH ADA GAMBAR KAHWIN!!


opsss lupa..aku makan banyak haritu..keh keh

JAY said...

[farah] hehehe... tungguu!!!

[jeni] owh?? hehehe... slalu rmi2 doa cmtu... aku ikut je.. ngeh2..:P

[caki] mu pegi ke aritu??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails