Monday, July 19, 2010

In Memory, Abah : Part 4


semalam kacik (adik aku) bagi aku gamba nih.. terkedu jap aku.. aku tahu aku ada gambar ni tapi tak ingat letak mana.. serta-merta air mata aku nak jatuh... nasib baik budak-budak rumah sewa aku ni jenis gila+bengong+sengal sikit.. buat lawak tak hengat sampai air mata yang bertakung tadi telah disejat ke udara melalui proses penyejatan.. (kimia aku B yea, jangan main-main!) hahahahaa..:P

ok, cakap pasal gambar ni..
gambar ni disnap oleh kacik masa aku mula-mula daftar kat kpmim.. nampak sangat kan budak baru dengan rambut rapat ke kepala macam tempurung pun ada.. dah macam kojek dah aku tengok.. hahaha!

dari riak muka abah dalam gambar ni, aku dapat baca yang dia sangat bangga dengan aku...
dari riak muka abah dalam gambar ni, aku dapat baca yang dia menaruh harapan tinggi pada aku...
dari riak muka abah dalam gambar ni, aku dapat baca yang aku sangat berbaloi untuk dia...


buat masa sekarang ijen masih belum boleh membanggakan abah.. tapi ijen akan usaha untuk itu!

*kojek = askar prebet (rasanya la)

p/s: sori, entry sedih lagi.. adoi, siapa suruh aku ada blog? kan dah asyik cerita luahan perasaan je nih..


Moral Of The Story - memories help us become stronger

6 comments:

Pencacai Alim said...

mmg skema..tak blh lupa aku kat ko ms kt kolej..berkain pelekat..hakhak..tp skrg dh pndai bt rambut pacak2..pergh..wa salute lu bro..

fArAh07 said...

haha. sgt comel!

*hepi2 salu yep!*

frwls said...

siapa pencacai alim ni

miss lolly a.k.a luvfareda said...

rambut tu fewiiitttt gagagagaga

frwls said...

saudara jangan lupa memberikan al-fatihah ya?

alhariesz said...

serupa la kita bro... jgn-putus-doa.

aku yakin dia bangga dengan ko. usaha lagi & lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails