Tuesday, July 27, 2010

Akhirnya Aku Mengaku

aku seorang lelaki tulen..

aku menyukai wanita...

aku suka kalau badan aku tough (bila entah nak tough ni)...

owh, aku bukan nak mengaku pasal ni sebenarnya... yang kat atas ni semua orang dah tahu.. aku nak mengaku yang aku nih.................


kacik dan aku


aku, kacik dan ejah


aku dan ejah



yea... sejak kacik (adik aku) bagi gambar-gambar masa kecik ni, barulah aku perasan dan MENGAKU bahawa aku sejak kecik lagi dah FOTOGEDIK!!




nak muntah hijau? sila tatap gambar cumel ni lama-lama sikit


p/s: tak ke gedik ambik gambar macam nih?




Moral Of The Story - gambar merakamkan kenangan



12 comments:

efa fairuz said...

gediknye gediknye gediknye!

bongok! sejak kecik lg dah nampak skil dah.. abah sokmo marah kalau lepas cuci gamba, tgk posing mu, macam budak cacat abah sokmo kate huhu.. :p

frwls said...

haha cacat

am3r said...

comelnyeeeeeee ijen....rase cm nk tapak lajulaju je hee

miss lolly a.k.a luvfareda said...

OHHH TULEN UPENYA KAM:p

gelarezz said...

eww...
gila gila kamera kau neh!
ahahaha

Lorong ini aku yg Punyer said...

ko memang gedik..dari mula2 aku kenal ko kat padang kpmim tu sampai skang hahaha

Pencacai Alim said...

haram jadah..cilakak..

Haa Fakihah said...

tu r. wei kak mu igt x gmbr mu n ijen dan ank pakcik ha rmai2 yg ijen dk kangkang smpai nmpk k*nek. ahhahha. mne wei gmbr tu. aku nk uplod fb. ahahhahaha.

efa fairuz said...

bongok kacik.. jangan mengaibkan orang cik.. takbaik! hahaha..

ZestyZinniaraZine said...

chumel sgt rase nak cubit pipi + tarik mulut tue bg panjang boleh gantung hanger...
:)

Meen Eunos said...

macam harammmmmmmm.
haha~

biri-biri nakal said...

ini blog fitnah semata2..menyebarkan propaganda palsu.. aku nk flag blog nih!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails